Snart på väh hem en stund


Nu är jag ny dushad och fräsch. Ser ni hur mycket utväxt jag har??
Måste verkligen fixa det snart men bättre att fixa det till jul så att
håret "får vila lite". Desutom har jag inget löshår i men det fixar
jag till jul och nyår. Har redan allt hemma så behöver inte köpa
till mig en massa saker. Men har velat ta det senare.




Har gjort något dramatiskt med mig men får se om folk reagerar.
Tänker inte avslöja än vad det är. Men för övrigt är det ganska
lungt här. Min kusin Elin ringde mig och jag blev superglad<3
Ska försöka dra ner henne till mig så hon och jag kan ha en
mysig kusin helg med film, godis och en massa tjejsnack.

Men efter maten får jag lite permition och jag ska hem till Issa
och hennes kille Anton kommer kanske. Vi ska försöka julpynta
hemma hos mig och baka pepparkaks hus till julmust och jullåtar!!
Känns jätte mysigt. Men har bara någon konstig julskiva med
jul låtar med Eddie Meduza m.m... Men det blir nog bra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0