vintern är här

shit vad kallt det är ute!! Mina händer blir iskalla på direkten
och jag har ju inga vantar här. Vantar försvinner konstigt nog
varje år. Tror jag köper 2 par vantar varje vinter och den ena
vanten tappar jag eller glömmer dom någonstans.

Men har ett gammla varma vantar med fårskinn som jag fick av
farmor förra året. Har konstigt nog  inte tappat bort dom än.

Funderar på om jag ska lägga pengar på ett par nya vantar
också. Kan vara bra att ha 2 st par. De blir ju fuktiga o så.
Har märkt att är det några kläder man ska satsa dyrt så är
det vinterkläder!! Då behöver man kvalitet och varmt.

Annars har jag alla vinter kläder inhandlat. som vinterjacka,
vinterskor, mössa, halsduck, långkalsonger, sockar... Har till
och med termo byxer!! Inte så snyggt men skönt att ha när man
drar ett stort gäng och åker pulka!! Älskar att ha folk som är lika
omogna som mig :D Vaddå "vuxen"??!Utan mina underbara
vänner<3 hade vintern varit riktigt tråkigt... :)

Men som sagt. Behöver vantar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Det skulle va jättesnällt om du ville hjälpa mig :) Jag har inga ideer själv direkt.. Bara nått som passar mig. Vi måste träffas o göra nått nån dag ^^



Köp ett par vantar till du ^^ Kan vara bra o ha ett par tjocka o ett par lite tunnare ^^ kram.

2010-11-07 @ 22:04:27
URL: http://stadstroll.blogg.se/
Postat av: Emmi

Lätt att vi måste åka pulka i vinter!! wihuuuuu

2010-11-10 @ 21:57:50
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0