dagen fortsätter

Shit, jag börjar märka hur mycket jag behöver jobba med mig själv
och att jag har en lång väg kvar. Men jag ska inte kliva åt sidan.
Den här gången har jag bestämt mig att det SKA fungera.

Idag har jag iallafall varit på ät-teamet och vi har lagat mat och
haft en föreläsning. Dagen har väl inte varit den bästa men det
kunde ha varit mycket värre. Dags att lägga saker bakom sig.

Men tänker ta det lungt idag. Vill helst vara för mig själv men
det är lite svårt just nu. Men jag har föreläsnings filmer att
spana in ifrån Kjell Enhager. Jätte bra förelässare!!


  
Bästa föreläsaren jag hört.


Kommentarer
Postat av: Jen

Han är apbra :D Har sett Jag AB - bland det bästa jag sett ;) Me love him :)

2010-10-05 @ 19:19:00
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0