hmm..

Har varit lite fundersam med det där om att Kissie tar sprutor
för att förstöra fettceller så att man blir smal och snygg...

Jag har ju nu "föreläsningar" ifrån en dietist varför man äter vissa
saker och hur mycket man ska äta av det för att kroppen ska må
bra och ha kraft och ork och  att inte heller bli "stor och tjock".

Så funderade på vad som händer då? Vet ju att kroppen måste
ha fett till att isolera de inre organ mm. Och det jag fick reda på
är att det är ungefär som att göra en fett sugning. Fast kroppens
fettceller förstörs och kan aldrig byggas upp igen. Vet inte vad jag
ska tycka om det. Man vill väl kunna ha lite kvinnlig kropp i alla fall
med bröst, rumpa m.m. Vad ska kissie göra när hon inser att hon
vill ha en rumpa?? går ju inte att bygga upp musklerna igen som
jag förstått(!) Fast hon skaffar väl i silikon kanske...
aja det får tiden visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0