Måndag!!

Skulle egentligen åkt iväg vid nio idag och träffat dietisten och haft
matlagning med tjejerna. Men hon var sjuk så blir att åka dit runt
elva stället. Blir förmodligen mindfullnes och beställd mat idag...

Idag får jag pengar också så ska försöka ta mig till stan
och köpa en ny BH. Yes mina tuttar har blivit större nu när
jag äter rätt
!! haha. Har lovat mamma att köpa ett par
mjukisbyxor till mig själv nu också. Så får kolla om jag
hittar några billiga
. Ska försöka hitta någon ny klösbräda
också.. mjaauu ;) Min katt har rivit sönder den förra så
dags att fixa en ny åt min lilla tiger där hemma. 



Månadens prioritering


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-31 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0