vad vill jag?

funderar på vad jag egentligen vill. hur skulle jag vilja ha det om jag
fick precis vad jag ville? kommer aldrig bli så men OM... Vad vill jag?
åka till usa och bli super kändis?... Nja skulle vara kul men skulle nog
vara riktigt jobbigt kanske. bli stjärna här i sverige och medverka i
filmer??.. hmm... känns lite för lång bort. Skulle nog faktist vilja jobba
i en butik 40 timmar i veckan (heltid). och sen då?? kärlek?...(?????) 
Hoppar över den frågan... Vad har jag som intresse det jag tycker är 
kul?... räcknas shopping?? det är väl ett intresse?? men ett otroligt
dyrt sådant. Körkort och bil vill jag ha. egentligen nu på en gång!! 
Vill bo i en fin villa ha barn, vara gift och ha egen bil. kanske husdjur??
om man kan drömma på vill jag ha en massa massa pengar!! vet
inte riktigt vad jag skulle göra mig av med dom. vill ju endå ha ett
heltids jobb. kanske ska lägga dom i aktier. eller ha ett kassaskåp
som joakim vin anka?... okey, tillbaka till verkligheten nu!! Vem vill
jag vara? (förutom mig själv alltså?).... asså så svårt det ska vara då!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Såna där frågor o beslut är hemska. =/ Men alla hittar väl sin väg någon gång antar jag :)

2010-10-20 @ 23:43:19
URL: http://stadstroll.blogg.se/
Postat av: Sara

fin blogg. vad gör du? ^^ <3

2010-10-22 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0