Stress dag

Idag har verkligen varit en stressdag. 2 st möten på morgonen
(och en massa strul). Sen hinna med taxin till ät-teamet.
När jag sen när jag kom därifrån mötte jag upp mamma och
hon var kvar över mellanmålet. Sen följde jag med henne och
åkte in till stan för att möta upp Sophie. Älskar den tösen<3

Vi sprang runt och försökte hitta upp en massa saker jag skulle
ha. Hade mindre än en timma innan jag var tvungen
att åka igen.
Men hittade ett par leggins och mitt nagellack.
Försökte hitta en snygg halsduk men hittade ingen bra. Men
tänkte gå med **** imorgon. Vi ska ju ändå mot Hageby så
kan kanske ta en snabbtitt där :) Men snart kommer ******.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0