Ännu en Onsdag

Så nu har man varit på SU och sen har jag varit på styrelsemöte och sen åkt
till sjukan och hälsat på lite. Saknat er<3 :) Så min dag har varit ganska tajt.
Inte mycket jag kan skriva på bloggen... Men imorgon ska jag till Linköping
först med SU och sen SD. Imorgon måste jag också hinna köpa lite innan jag
åker till Linköping igen på kvällen. Får se om jag lyckas.. Och nu på efterlyst
sägs det att de kan ha hittat Olof Palmes mördare
..... Asså fallet är lika
gammalt som mig och jag har börjat använda nattcreame... Det säger ganska
mycket. Han skulle varit 84 år idag om han levt. Tror faktist inte man kommer 
hitta mördaren. Tycker man kan lägga ner det och satsa energin på andra brott.

Men det är bara min åsikt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0