Snacks och tecknadfilm *2

Igår var jag med Emmi och Jen och såg på Toy Story 3

Tror Emmi hade kul åt mig och Jen som alltid blir helt fast i filmen och skriker till
så fort det händer något plöstligt som om det skulle vara någon sorts skräckfilm..




Och tvärt om som alla storbloggare som bantar ner sig så gör jag allt för
att gå upp i vikt. Så vi köpte på oss en massa gott till filmen. MYS!!





Men idag har jag varit på tacos kväll hos mamma och har nu vin kväll med Jennifer.
Och självklart så köpte vi på oss chips och dipp och cola. Blev magsjuk för 3 veckor
sen och tappade lite kilo så måste få upp dom ;) Filmen vi såg idag var Hitta Nemo.
Filmen vi kan varenda replik på. Vi överöstade alla i hela filmen. :P Typiskt mig o Jen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0