Suck

Sorry för superdålig uppdatering men allt i mitt liv går i kaos just nu. och min
laptop är sönder igen... Eller den "hittar tydligen inte hårddisken." Så jag har
försökt att "leka lite tekniker" och skruvat upp för att se om den verkligen sitter
löst men nej.. Borde fixa nån karta eller kompass till min dator. Skulle vara så
mycket enklare... Var hos min dietist idag och nu har hennes lokaler flyttat till
industriområdet. Helt sjukt ologiskt!! och nu när jag endå är igång och klagar
tänkte jag passa på att klaga på östgötatrafiken som har varit helt kass den
här vintern. Vi skulle fått en massa spårvagnar från tyskland så de passade
på att låna ut en massa spårvagnar till Stockholm och nu när alla varor är
försenade ifrån Tyskland är det kaos. Känns som om ingen spårvagn eller
buss är i tid och jag såg ut som jag var helt solbränd när jag kom hem. Men
det var för jag hade blivit helt röd i ansiktet och händer m.m av all kyla!!!!

Aja jag ska sluta klaga. Jag har haft en bra dag trotts allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0