Lite Update

Är fortfarande helt seg. Var på fest  i fredags. Får se om det kommer bilder. Har
inga bilder själv. Igår var jag ganska bakis vilket är bra för det ska kännas att man
druckit så det inte blir för ofta :) Mewn igår var jag på konser med mamma och såg
på Salem Al Fakir och September. Var jättemysigt att ha en "mor och dotter kväll".

Var längesen det bara var hon och jag. Fick ett plöstligt nöt sug så åt nötter hela kvällen.
Ingen aning om varför för jag gillar det inte i vanliga fall. Vi satt också l ångt upp. På 6:e
våningen för att vara exakt och jag visste att jag själv var höjdrädd. Men jag hade inte
trott att det var så illa. Skakade i hela kroppen och jag var jätte rädd för att jag skulle få
värsta rycket och bara slänga mig ner alla våningar. Så höll ett krampaktigt tag om stolen
jag satt i under kvällen.. Men hade som sagt en jätte trevligkväll!! Senare drog jag till en
polare och såg på en skräckfilm. Men har stört mig hela dagen på det dåliga slutet....   





Aja nu ska jag dra med SDU och ha utbildningskväll/Filmkväll. ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Vilken film var det? :)

2011-03-06 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0