Alltid i mitt hjärta<3

vilken hemsk dag det här blev. Väntade skräckslaget hemma på att telefonen
skulle ringa och till sist gjorde det de. Jag förberedde mig psykist så gott jag
kunde och tog in Gucci i buren med en massa kattgodis och hans favorit leksak.
Fällde några tårar innan men lyckades hålla mig på spårvagnen. Men väl inne på
vetrinärkliniken brast allt och tårarna bara forsade!! Min allra bästa vän skulle
försvinna ifrån mig och ingen annan kommer någonsin kunna ersätta honom.

Min mamma var med och det var ett enormt stöd. Är overhört tacksam för det.
Tog ett bra tag för honom att somna in eftersom han var nyfiken på allt och jag
och mamma pratade och gosade med honom. Sista studen hade jag honom i
min famn. Saknar honom så att det gör ont. Men som tur är har man vänner av
guld- Min älskade Emmi var här och vi åt lite gott och tittade på debatten med bl.a
Kissie. Skönt att inte vara ensam och är lycklig att ha så underbara vänner. <3






Gucci
080520 - 110303


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0